Minisemester.

Ebba & jag hade halvdag hos kära familjen Yrrol igår! Kände mig äntligen lite stabil i humöret. Hem & packade om och hämtade upp mormorn på jobbet. Sen åkte vi till Gysinge & spenderade natten där. A skulle ut med jobbet så hemma hade man inte fått nå sällis iaf.

Var på affärn & härjade...ut med pappa en sväng idag och fotade. Har som vanligt blivit utfodrad med diverse god mat & onyttigheter. Hade sällskap av både katt & hund på natten som tur var...läskigt att sova där nere själv annars! Folket på övervåningen var uppe och kollade på curlingfinalen...typ den enda tiden den natten jag sov som bäst.

Åkte hemåt idag...Ebba var inte riktigt pigg...hostar & hostar!! Suck! Nu blir de väl hemmakväll med nå gott & lite Mello, även om jag känner mig rätt omotiverad för det. Omotiverad för det mesta...måste nog hitta på nåt skojs i veckan!


din kommentar

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback