sjukling igen?

idag hade jag tänkte mig att göra lite saker...eller ja hela veckan...men nu sitter jag här i soffan med en tjej med feber. jahopp.

hoppas det är nåt snabbt övergående så hon kan gå på dagis de få timmar hon har tillgång till.

har lyckats ringt till a-kassan iaf. har några fler samtal/mail som skulle behöva avklaras. trök. å så se om de kommit ut nå nya jobb. om det är nån som läser som har nå tips på företag som behöver anställa folk så tar jag tacksam emot. jag vill ha praktik genom arbetsförmedlingen som fsk betalar...det är en sån bra chans att komma in på ett ställe och lära sig ett jobb och bra för företaget. men - man måste ju ha kontakter. åhh..vill bara ha nåt att göra på dagarna!

nä nu svamlade jag iväg igen...ska gå och fixa lite alvedon till lillbruden....

din kommentar
från: Helena

Petras Marikka har precis börjat på praktikplats på nå't som heter Grant Thornton. Ingen aning om vad det är, men om det är nå't större ställe så kanske de behöver fler..?

2010-02-10 @ 23:40:12

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback