tack tack.

Sen sist har det åtminstone hänt lite grejer...så mkt att jag knappt suttit vid datorn vilket är rätt ovanligt för att vara mig. I fredags var jag tvungen att besöka ams, mamma var snäll och höll koll på Ebba undertiden. Sen skjutsade vi henne till Anita, följde med in och hälsade på medan de gjorde sig redo för mellogenrep. Jag njöde mig med att gå runt och titta på alla fina detaljer hos Anita..fick massa inspiration att göra saker här hemma. Skjutsade dem till Hantverkartorget sen och for hem....

Andreas jobbade hela helgen, Ebba & jag var på gympa! Dumpade henne hos farfar och Bittan och åkte hemåt.
Anna kom på besök så jag hade nån att prata bort hela em med, fick en jättefin blomma också!! *tack*. Jag gjorde mig i ordning och åkte till Lina & Björn, karln kom när han jobbat klart. Det bjöds på mat & schlagermusik innan vi drog vidare till Göransson på Meldifestival!! Hade en riktigt rolig kväll!!!

Söndag: min kära väckte mig kl. 5 innan han skulle till jobbet eftersom det var födelsedagsdags för mig. Blev riktigt ordentligt överraskad av en Sony Alpha 330 i present! oj...har vart lite muttrig sen min gamla systemkamera gick sönder men har ju använt digitalkameran..det är ju en liten fördel med att kunna knäppa obegränsat med bilder utan att behöva framkalla. Men en riktig digital systemkamera har jag bara trott vart möjlig i drömmen. OCH jag kan använda mina gamla objektiv!! Filter har jag å...åhh va spännande det är!! Jaja...flummade runt med den hela förmiddan samt stressade runt med lite annat. Sen var det totalkaos här resten av dagen...dock roligt och mysigt med så många kära här!! Känns som att man inte får fram det riktiga tacket: men jag hoppas ni vet att jag är så glad för att ni kom!!

Kära Andreas kom hem med pizza efter jobbet! Det var väl vårt alla hjärtans dag-mys, pizza & Lost!

din kommentar
från: Anna

Va härliga dagar du haft vännen :)



Man behöver inte styra upp massa saker för att man ska ha trevligt och roligt, det räcker gott och väl med umgänge från nära och kära, famlij, släkt och vänner samt pizza å mys :)



Idag var Jenny och Anders samt mamma här på besök och det var så trevligt! Bara att få umgås med dem man tycker allra mest om ger solsken i tillvaron även fast solen gömmer sig bakom molnen...ler



Puss å kram söta du!!!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback