fel färg.

senaste veckan har humöret inte vart på topp. eller egentigen har det inte vart nånstans. varken glad eller ledsen. har inte kännt någonting. tomhet på nåt vis. vardagen började på riktigt igen. förstod att det skulle bli så och jag vet ju att det går över.

i torsdags kom anna och hälsade på och lekte hela em med mig och ebba!! mys!!
i fredags gjorde vi inget...ingen ork eller lust till nåt. men jag (eller med hjälp av a) ryckte upp mig. ebba & jag packade väskan och plockade upp mamma och åkte till gysinge och bara myste hela kvällen!! och fortsatte med det hela lördag fm. härligt att kunna få åka dit! hemåt på em och sen kom pappan hem efter ett 12-timmarsskift. han ska jobba 12 timmars tre helger i rad nu..seegt! såg robinson och la oss 21.30! läste förstås ett tag.

idag har inspirationen kommit tillbaka (kan bero lite på pandurokatalogen jag lånade av mamma)! hade besök hela fm så ebba fick leka av sig med mio. tog en promenad men mitt sällskap somnade så vi fick hemåt igen. fick för mig att måla lite så jag målade lite grejer med svart färg. skulle tvätta av penseln och tog den i handen och började gnugga. insåg lite sent att till just denna färg skulle det användas nafta *suck*. sprang ut till förrådet men fick inte upp låset. så nu sitter jag här med en svart hand. å penseln får jag väl kasta...åhh...alltid ska nåt gå på tok!! haha!

tittar på ebba som målar moln med vattenfärg i stället!! kanske ska börja använda sån färg i stället....


din kommentar

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback