Puh!!

Fick tillbaka inlämningsuppgift 2 i löpande bokföring med kommentar godkänd:utmärkt. Är ju helt chockad. Nu kan jag ju tom åka på semester, detta skulle annars fixas innan lördag för min del. Å jag visste inte ens när jag skulle få svar. Haha, yes yes yes!!! Ett bekymmer mindre här i världen!!

Appropå semester då. På söndag drar vi söderut. Första stopp Fliseryd en natt, titta på Vm-final och säga hej till farmor. Sen drar vi vidare för tre hotellnätter i Malmö. Så ska Skåne utforskas. För min del vill jag så klart se sånt som Glimmingehus, Ales stenar, Smygehuk, Österlen...vanliga sevärdheter. Å så hade det ju vart kul att åka Öresundsbron, men 375 kr enkel resa var ju lite att ta i. Tror iaf inte att vi kommer få lite att göra dessa dagar!! Å så en massa tid tillsammans toppat med TRE hotellfrukostar. Ja, det är lyx för mig det!

Sen drar vi tillbaka till Fliseryd och hälsar på farmor ett par dagar..obestämd tid. Får se vad det kan bli för dagsutflykter, för min del gärna Öland (igen), tror jag är lite kär i Öland. Annars finns ju Kalmar eller Astrid Lindgrens värld, som förmodligen skulle vara himmelriket för lilltroll men inte för plånboken. Ca. 800 kr bara för inträde...hua! Vi får se....Härligt ska det bli att se Sverige iaf!!!


din kommentar
från: Sandra A

Åh vilken härlig semester!! Hur länge blir ni borta? Måste boka in en dejt ju!

2010-07-05 @ 18:28:50
från: anki.

Ja men vi kommer väl hem lagom till du har semester så då lär vi väl kunna hitt på nåt?! =) Kommer hem typ sön v.28 lr så!

2010-07-05 @ 20:17:01
från: Sanna

Grattis till dig! =)

2010-07-05 @ 22:10:44
från: Helena

Åh, så avundsjuk jag blir på allas semestertripper! Skulle oxå vilja åka!

Härligt med inlämningsuppgiften :)

2010-07-06 @ 00:03:57
från: Annika

Vilken härlig tripp det låter som! :) Vi har hyrt stuga på Öland hela v.29, och sen också Vimmerby. När ska ni dit? Kanske springer på varandra :D

2010-07-06 @ 10:17:09
från: Annika

Grattis till klarade uppgifter också. Kul :D

2010-07-06 @ 10:17:42
från: Sandra

Aha ja jag får semester v 29 så det blir ju perfa! Inget inbokat den veckan :)

2010-07-06 @ 13:46:52

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback