Semester - dag 3.

Började dagen med hotelfrukost, det bästa!!! A undrar hur jag kan äta så mycket!

Första stoppet för dagen Trelleborg, för att titta på...ja Trelleborgen...
Sen vidare till Smygehuk, bara för att ha fått befunnit sig längst ned i landet! Var tvungna att prova Skånska traditioner så vi åt äggakaga till lunch och spittekage till efterrrätt. Så nu har man provat det...



A är lite snål med bilder så man för va glad att man får va med på nåt kort även om man får tjata sig till det, å då kan man ju se lite rolig ut...

Åkte till Skanör och sen vidare för att åtminstone titta på denna dära bron....



Jag var också där...faktiskt!



Åkte förbi fler turistgrejer, T jag var inte in och kollade numreringen...



Kollade utställning på Malmöhus slott....Nelson Mandela-utställning och lite annat, samt ett gäng levande djur i källaren som var spännande...denna levde dock inte....


Sen var A tvungen att utklassa mig....var nästan lite sugen att smyga ut när Ebba somnat för att spela lite mer men som tur var var det ju Midsomer på tvn så man kunde slöa lite....




Regnade igår vilket var hur skönt som helst!! Idag är solen tillbaka dock...




PUSS!!!

din kommentar
från: Kusin Lina

Åh, den där semestern gjorde vi för några år sedan. Men då var det oktober och det regnade och blåste så paraplyna gick sönder så när vi väl kom till Smygehuk vill vi bara gå in i bilen igen:)

Hoppas ni har det jättebra!

2010-07-14 @ 19:07:25
från: Helena

Vilken härlig semestertripp ni verkar ha :)

2010-07-14 @ 20:30:46
från: Anna

Va roligt med uppdatering på semestern :)

Verkar som att ni njuter och har det bra, härligt!



Angående loppis så tror jag med att det är bättre att vänta in hösten faktiskt. Jag har varit på Spiken några lördagar nu under sommaren och det har varit helt dött. Människorna vill väl helt enkelt vara ute i solen och bada och sånt :)



Men om vi samlar lite grejer och siktar in oss på hösten så borde vi nog ha bättre med folk där :)



Kramis!!!

från: T

Men guuud vad besviken jag blir!! Att inte kolla numreringen på Turning Torso hör ju till en av dödssynderna numera!! Som jag slet med dem!! Skämmes!!

;-)

Ni verkar ha haft en underbar tripp! Härligt att mannen är ledig, det är ju inte alltför ofta...? ;-)

Kramen!

2010-07-18 @ 22:00:32

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback