Fruff.

Väldans vilken bra dag det känns som idag. Inväntar ett stycke sambo som snart jobbat klart! Har massor att göra, gör massor av saker samtidigt. Eller åtminstone vill...nu kommer jag få skäll när han kommer hem för det luktar bränt. Har en liten förkärlek för att bränna på kort jag gör, håller på fixar till 30-åringarna.

För övrigt har jag kommit så långt i städandet att jag har bytt sängkläder och dammtorkat halva huset, sen avbröts jag av att jag var tvungen att åka till Coop och hämta ut en ny vit skönhet!! Wihoo!

Har mest lallat runt sen och försökt gjort lite nytta...Ebba ska åka i väg redan tidigt i morgon, tråkigt! Dessutom ska hon till Furuvik å vi fick stanna hemma...Får väl lösa korsord heeeeela dagen i stället....

din kommentar
från: Helena

Korten blev superfina! Du är så duktig du, Anki! :)

2010-06-06 @ 22:01:35

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback