Kalasdag igen.

Puh! Vaknade upp med tokont i kroppen, huvudet, igentäppt näsa och hade sovit risigt. Efter ett tag uppe blev jag svimfärdig ett antal gånger så det blev frukost, kaffe, alvedon och sängen en stund. Som att jag hade tid med det! Lycklig att A var hemma och gick ut med Ebba för att snickra klart trappen. Blev piggare sen iaf så jag kunde förbereda lite...

Sen var det kalajs för hela slanten....egentligen är det ju en enda stor röra med en massa människor man tycker om som man vill ha lika mycket tid var med. Men så blir det ju inte, känns som man försummar alla, speciellt jag som blir så vimsig! Som tur var höll solen sig framme och barnen kunde leka ute!! Blir lite större plats då liksom...Ebba var så glad och jag vet att hon kommer prata massor om sitt kalas sen, men det är svårt att ta in på en gång, hon har ägnat kvällen åt att be mig läsa alla kort hon fick!

Tack alla som ville vara med och göra lilla fröken lycklig under veckan ♥. Anna och Anita var ju hit i fredags å, det ska inte glömmas!! Och förlåt till er som råkat ut för vår kaffetermos, jag vet att ni är två iaf, måste införskaffa en ny så folk vågar komma hit!

Tar mig friheten att lägga in några bilder...man får säga till om nåt ska bort!
 

din kommentar
från: Helena

Tack för att vi fick komma! Jag tyckte att det var alldeles ypperligt ordnat! Å Alice trivdes som fisken i vattnet! Ja, du hörde ju själv protesterna när vi skulle vidare till nästa kalas ;)

2010-06-13 @ 20:51:39

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback