Lekis..

Som jag tjatat om lekstugan så kan jag väl lika bra lägga ut nån bild så man ser va de är fnått! Nu har jag fått gardiner & sånt klart....diskbänken är nästan klar, bara kranen saknas. Vi ska tjata på pappan lite...





Tyget valdes innan tapeterna därav den taskiga matchningen, men men gardiner kommer jag kunna sy massor av om jag vill! Lite mer möbler & hyllor ska på plats och så ska jag göra en rabatt utanför sen så!



Gårdagkvällen i väntan på att A skulle komma från jobbet....

din kommentar
från: Anna

Åh va söt lilla lekstugan är :)



Tänk om man hade en sån fin när man va liten...hihi! Kan tänka mig att det är superroligt att fixa och dona med allt :)



Wow vilken himmel!!



kramis!

från: Angelica

vad fint det blev! :)

2010-06-04 @ 10:36:48
blogg eller hemsida: http://minamobilbilder.blogg.se/
från: Anita

Åh vilken fin lekstuga och så fint inne också :-)

Där kommer ni att tillbringa många timmar tror jag.

Kramis

2010-06-04 @ 12:57:57
från: simone

ursöt stuga :D

2010-06-04 @ 14:38:32
blogg eller hemsida: http://fattybom.se
från: Helena

Ebba måste vara mer än nöjd med sin fina lekstuga! :)

2010-06-06 @ 21:59:37

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback