Midsommardag - slödag.

Ja, inget midsommarfestande den här dagen heller, bara en massa energisamlande. I morse drog Ebba & jag till Hedesunda och var med mamma, pappa, Brik & Ninja hela dagen!!
Vaknade i morse innan A kommit från jobbet att det tokåskade och ösregnade...men resten av dagen där ute blev jättefin!! Lite moln men mest sol, jag fick tom möjligheten att ha det så lyxigt att jag fick sova i en solstol (med filt över) före lunch!! Sen stod maten serverad....härligt!

Efter en härlig segdag drog vi hemåt för att överlämna bilen till pappan som skulle jobba...trök! Vi sega i soffan med lite lördagsgodis och Pippi på tvn. Nu har jag trixat med Spcs och iTunes samt betalat räkningar så nu är det nog läggdags. I morgon är det bara till att umgås med lilla fröken fräken och svara på ALLA miljarder frågor...pappan måste ju sova i fred så vi lär väl hitt på nåt..

din kommentar
från: Anna

Hej!



Ja det är superkul med studsmatta, du får testa sen till nästa sommar när magen är väck ;)



Loppisen kostar 100:- för ett bord på lördagen mellan 10:00-15:00. Tänkte att jag iaf måste ha ett helt bord för mig själv då jag har rätt rejält med grejer som jag hoppas bli av med :)



Vi behöver ju inte stå redan i sommar, vi kan ju stå lite senare till hösten om du hellre vill det och samla lite mer grejer tills dess?



Finurla lite på det där du och hojta till när du vet hur du vill göra :)



Kramis!!

från: Helena

Åhå... Åskade det imorse..? Jag trodde väl att det var Jonas som snarkade eller nå't, så jag märkte inte av det.

Vi tänkte åka på gårdsloppis på Täppasvägen 34 imorgon. Blir kanske lite trångt i vår bil, men om ni vill kan ni komma efter dit. Blir ev lite shopping i Valbo oxå.

2010-06-27 @ 00:21:13
från: anki.

Var ju tvungen att kolla upp adressen,åkte förbi där igår och såg att det var loppis men hade ett sovande barn i bilen så jag orkade inte stanna!! Var de nåt då??

2010-06-27 @ 11:47:52
från: Sanna

Måste träffas och avaktivera våra barn tillsammans nu! Då ka deställa alla miljoner frågor till varandra istället ;)

Kram

2010-06-27 @ 18:39:36
från: Helena

Njäe... Inget för oss iaf. Skitiga trehjulingar, en lekverktygsbänk, en traktor, 3st pulkor varav en hade hål i botten, Nalle Phu-lampor, kläder, skor,cyklar, lära gå-vagn, skidor & en massa krafs.

2010-06-27 @ 22:11:21

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback