Slurf.

Undrar hur länge man kan sitta och slösurfa egentligen?! Man = jag. Orkar för tillfället inte röra mig från datorn även om det säkerligen finns massa vettigt att göra. Kollade precis upp att det inte är ett dugg vettigt på tv och A är och tränar. Alltså ett ypperligt tillfälle att göra vad jag vill.

Skattepengarna hade trillat in såg jag också. Dessa ska det hushållas med tänkte jag. Betala av lite saker, lite semester, lite varje månad så man inte lever på existensminimum. Men åhh vad det kliar i shoppingfingrarna.

De värsta är att jag inte har nåt att surfa på....kan ju inte kolla aftonbladet - facebook - bloglovin om och om igen hundra gånger..

din kommentar
från: Anna

Go´kväll!



Var tvungen att kolla om jag också hade fått skattepengarna nu när du fått det och jovisst hade de trillat in även hos mig, wieee!!!!



Synd bara att jag har en trasig AC i bilen som gör det nästan outhärdligt att åka bil, men herregud va trist å slänga pengarna på det nu när sommaren kommer och man kan göra så mkt annat skoj för dem :)



Jag tror jag håller ut och kör med korsdrag ett tag till...hihi!



Håller med om att man ibland surfar runt på alla sidor man har koll på och brukar glo igenom och sen kommer man inte på nåt mer att titta på, åsså går man igenom de man nyss tittat på några varv till :)



Kramis!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback