Grillat & cheesecake.

Hörrni, har ni nå bra tips på lekstugor så kan ni val hojta till!? Sidor eller nån som tillverkar...eller kanske någon som ska sälja en gammal i fint skick?? Det blir 3-årspresenten till lilla fröken. Hittat en jättefin på Blocket, emn 7000 är ju rätt saftigt..men fin är den.

Känner mig halvförkyld & seg...blev dock rätt mycket piggare när vi blev bortbjudna på em & fick ha nybilen! Hämtade upp Ebba på dagis och åkte till L,B & K och lekte hela dan! Eller småtjejerna gjorde det....vi pratade mest. Blev bjuden på GRILLAT kött & klyftpotatis, dessutom 2 sorters cheesecake till efterrätt!!! Mmm....snacka om lyxeftermiddag! Mätta & belåtna rullade vi hem & lilltroll somnade ganska omgående.

Nu är det vindruvor & Lyxfällan som gäller....bästa programmet! Trodde av nån dum anledning att A jobbade till 18 i morrn, men fel hade jag, 22 var det visst *suck*. Hade ju nästan planerat myskväll..Vi får hitta på nå andra galenskaper på em Ebbis & jag!

din kommentar
från: Helena

Åh, det lät riktigt smarrigt! :)

Kolla med byggprogrammet. De kan ju ibland ta sig an så'nna där projekt mot materialkostnader tror jag.

2010-03-26 @ 00:13:44
från: Anna J

Jag kan fråga min syrra om dom ska sälja sin lekstuga, utifall så hör jag av mig!



Kram på er!

2010-03-26 @ 10:31:59
från: Anna

I Norrberg, Kungsgården finns det en som gör lekstugor. Jätte fina! Han gör dom som man själv vill ha den :) Tyvärr har jag inte nr till han, men han bor alldeles på krönet efter vägen mot Järbo. Man ser det för han har stugor som står efter vägen.

2010-03-26 @ 11:09:13

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback