Style by Ebba.

Soligt idag igen! Sitter med en kopp kaffe å slösurfar...vi ska nog åka och titta på lite bilar om en stund. Bara kika och se vad som finns...Ebba blev överlycklig av att få komma till dagis idag! I em ska jag och fika med Linda!!

Igår var Ebbis & jag till Angelica, Ella & Thyra och lekte. Eller ja Ebba & Ella lekte, hur bra som helst från första stund trots att de inte känner varandra..jättekul! Hon har inte så många kompisar i samma ålder och det börjar behövas nu. Själv fick jag också umgås, lika roligt det!!

Var på hemvägen och hämtade ut HM-paket...köpt en såå söt 80-talsjacka till Ebba för 99 kr. Passade perfekt. Hon fick en scarf också...detta är alltså sommarkläder men hon försvann en stund och kompletterade outfiten..



Hon fick en ny top för nån vecka sen och samma hände då...


din kommentar
från: Anna

Haha, gullunge!!!



Kommer ihåg när jag och Jenny var små, då klädde vi ut oss i mamma och pappas kläder rätt ofta, varför vet jag inte men vi hade tydligen också lika skoj som din lilljänta :)



Hoppas ni får en jättebra vecka mina sötnosar!

från: T

Haha!! Sådan mor, sådan dotter, eller? ;-) :-D

Hur var fikat? Hur var det med Linda?

Kramen!

2010-03-16 @ 20:53:46
från: Anna

Hej!



Ja visst är flugorna mysiga, speciellt när de går omkring och kittlar en på armar och ben ler



Ja det är helt makalöst hur bra de gör konstgjorda blommor nu för tiden!



Njut av solen och ha det fint!!

2010-03-17 @ 09:45:26
blogg eller hemsida: http://levinda.se
från: anki.

T: jag hoppas jag är bättre på att matcha mina kläder iaf?!?!

Det var jätteroligt att träffa henne igen, får lov att bli fler ggr om vi bara går hemma så här =) Var väl mkt prat om jobb å sånt så klart....

Kram!

2010-03-17 @ 13:06:55
från: Sandra A

Haha vilken cooling!!

2010-03-17 @ 21:31:55

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback