Underlandet.

Inte behöver jag väl förklara för någon att jag bara måste se den?



Nä, tänkte väl det....

Förväntningar är ju att HAN gör det han alltid gör i såna här roller...och sen allt det knasiga i storyn, borde passa mig fint!

din kommentar
från: Anna

Han är så bra på knasiga, udda och härliga rollfigurer!! Den här filmen är ett måste för mig med, verkar helmysig :)



Kram!!!

från: Helena

Misstänker att det är Johnny Depp som är med..?

2010-03-03 @ 22:03:10
från: anki.

Självklart är det så Helena. Hur kunde du gissa de ;)

2010-03-04 @ 09:43:33
från: Helena

Han var ju inte direkt lik sig, men min kvinnliga intuition sa mig, underligt nog ;), att det var han...

2010-03-06 @ 09:32:52

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback