10 år och det växer.

Idag fyller körkortet 10 år - grattis till det, inte till mig. Man känner sig ju en aning gammal. Har inte ens hämtat ut det nya, det ligger där på posten så fint....jag ser rent ut sagt för jävlig ut på bilden, men jag orkade inte slösa pengar på att ta om bilderna. Även om det hade behövts, till och med min käre sambo påpekade det lite fint!!

10 år - helt sjukt!!!

Nä..vi tittar på mina fina tomatplantor i stället!! De börjar bli riktigt höga nu, och till Andreas stora förtret står de i köket alla 30 plantorna. Hehe...de måste ju få det de behöver och där är det bäst!


Spetsgardinerna är en chansning..men det blev rätt bra faktiskt. Bara det att nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra i lekstugan i stället....utanför lekstugan ska det iaf bli en liten rabatt och där tänkte jag placera smultron, förra årets frön men de verkar ju ta sig rätt bra de å...


din kommentar
från: Anna

Men shit, 10 år?!!! Fatta va gammal man blivit...haha!!



Spetsgardinerna ser jättefina och somriga ut :)



Kul med tomatplantor, det är ju så gott å mysigt att få plocka ur egen skörd.



Tycker iaf det är supergott att mumsa på mammas skörd jag..hihi!



Du förresten, jag hade funderingar på att kika förbi på fredag efter jobbet, slutar 13:30 om du blir hemma?



Kramen!

från: Angelica

Gardinerna är ju jättefina!



Vad ska ni göra på måndag?

2010-05-05 @ 11:17:59
blogg eller hemsida: http://minamobilbilder.blogg.se/
från: Helena

Åh, jag är avundsjuk på dina pyssliga, gröna fingrar!

2010-05-06 @ 11:35:25

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback