Ensam.....

...blev jag nu....A åkte och jobbade och E är i Gysinge...var läääääängesen jag sov helt ensam. Eller helt ensam är jag ju inte jag har ju lillebror som är en riktigt livlig krabat. Tror han gjorde kullerbyttor när vi tittade på film nyss....

Har fyllt trädgården med blommor idag! Var på ny-öppningen av Bernö eftersom jag skulle ha million bells som var billiga. Blev polkarandiga, fina!! Å så en del andra! Sen har jag planterat i regnet medan de övriga rensat ogräs. För övrigt har Ebba tjatat hela dagen om att mormor ska komma och hämta henne....i morrn drar jag ut dit å om jag inte kommer på nåt annat, tråk å vara ensammen!

Nä..titta om det finns nå jobb att söka då innan jag kryper ner.....

din kommentar
från: Helena

Million bells..? Är det blommor..?

Om du inte drar till Gysinge kan du få luncha med oss på sta'n eller nå't :)

2010-05-21 @ 23:39:16
från: Angelica

ja det vill vi väldigt gärna!!! jag hör av mig!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback