God morgon...

...från min trädgård. Vaknade 6 när A kom från jobbet, tog med mig kameran ut när jag hämtade tidningen.
Var så varmt och skönt, inga bilar, inge grannar, bara fåglar....å så katterna då!

din kommentar
från: Anna

God Morgon!



Härlig morgon att vakna upp till! Jag hade inte sett nå väderleksrapport och trodde det skulle var regn å mulet eller nåt idag men se där blev jag rejält överraskas, härligt!



Vilka fina bilder det blev, roligt att fota med nya kameran kan jag tänka :)



Själv ska vi på "familjedag" i Furuvik idag genom Kommunal eller vad det va, syrran hade fixat biljetter. Det är alltid trevligt att gå omkring och titta på djur, men det kanske ser konstigt ut med ett gäng på 4 vuxna utan barn?! Folket därinne kanske tror vi tappat bort våra småknattar...haha!



Närå ska bli supermysigt!



Ha en riktigt skön dag och hoppas solen håller i sig!



kram!

från: anki.

Ahaaa har redan hört många som ska dit idag, trodde de inte hade öppnat men då förstår jag!! Va mysigt, spelar ju ingen roll om man har barn eller inte, men du vet vart du kan låna ett om det behövs nån gång!!! Hoppas ni får en toppendag kära du!!!

2010-05-22 @ 08:20:18

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback