Halvtid.

20 v. har gått. 20 v. kvar. På en ungefär, spännande!

Idag ska lilla fröken till tandläkaren!

Annars målar vi å målar....nån gång blir nog lekstugan färdig. Snart fyller hon ju....gaah!!!

din kommentar
från: Anna

Grattis till lilla bebisen! Sååå roligt :D Tänk att Ebba snart är 3 år, fort går det! Kram

från: Annika

Oj, ni är ju snart där! Hur roligt som helst :) Gud va mysigt att vara gravid. Kan jag sakna ibland, även om det förstås är ännu mysigare att ha bebisen på utsidan. :) Vad säger Ebba då? Är hon förväntansfull? :)

2010-05-24 @ 22:12:02
från: Helena

20v går ju hur fort som helst! :) Men vi kan väl låta sommaren gå liiite långsamt iaf :)

2010-05-24 @ 22:27:57
från: anki.

Ja Helena som du säger...jag vill att sommaren ska stanna kvar länge, men ändå gå lite fort. Fast jag har ångest för att det kanske är sista gången jag är gravid någonsin....hu va konstigt!!!

Annika, hon frågar varje dag om han kommer snart, om hon bara visste hur långt det är kvar!!! Igår sa hon god natt till honom och han kickade lite på hennes hand, det var rätt gulligt!! Hoppas det fortsätter så på utsidan sen =)

2010-05-24 @ 22:33:20

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback