Happy days.

Åh va jag tycker om såna här dagar!! Full fart hela dagen. Lilltroll hade feber i natt, men vi sov gott och då hon inte hade nån feber på dagen tog vi en cykeltur till Apoteket. Hälsade på faster och fick med henne på en liten tur på stan. Hade Ebba möjligheten skulle hon spendera all sin tid med en av hennes största idoler!!! Hon är så stolt och glad när hon får låna faster och ha henne för sig själv då och då.....

Åt korv på stan och cyklade hem. Målade det som ska vara vitt på lekstugan medan lillfröken lekte med sitt. Gick faktiskt smidigt. Sen när pappan vaknat fick vi besök av egyptierna...löjligt att vara solbrända tycker jag!! Tjejerna som uttryckte att de längtat efter varandra fick leka lite även om E började bli trötter. Faster och familjen kom förbi och härjade runt en stund också!!!!

Sen drog alla, jag målade vidare, A grillade och E kollade tv. Så förutom nån toapaus så var jag ute ca 7 timmar i sträck idag. Gött de!! Nöjd känner jag mig å....tråkpappan jobbar nu så jag ska väl krya ner i gräsänkesängen med HP. Mja...Harry kanske inte är min favoritkaraktär förstås (självklart är det Snape) men han är ju huvudpersonen....

I morrn om Ebba är pigg ska vi få gå gratis på cirkus....jag som önskade att jag kunde få bjuda Ebba på det men vi har risigt med pengar för sånt nu...frågan är ju om jag kommer våga gå...ÄCKLIGA CLOWNER!! Nä..natti natti!

7...

din kommentar
från: Annika

Jag såg dig på stan en bit bort och gjorde en sån där pinsam grej. Trodde först att du såg mig och då vinkade jag, men falskt alarm. Då ropade jag lite lagomt högt "HEJ" Alla runt om hörde, men inte du, så då blev jag tvungen att rädda situationen och ropade ännu högre "HEEJ ANKI". Men då vände ni och gick ner mot stadsparken. Då av någon anledning så började jag småjogga lite efter er, innan jag märkte att ni hunnit en bit bort. Hahaha!

2010-05-13 @ 13:02:21
från: anki.

Hahahahaha.....förlåt!!! Men jag vet att jag tyckte jag hörde att nån heja en gång, men jag är så ovan att känna folk så jag ignorerade det. Åh herre gud, jag skrattar lika mkt varje gång jag läser...undrar va de andra folket tyckte jag var för snofs som vägrade heja!!

2010-05-13 @ 22:00:54
från: Faster Anso

Å det var så roligt att vara med er en liten stund på lunchen. Roligt att kunna ta mig tid för min absoluta favvotjej Ebba! Hon är så underbar. Faster tycker jättemycket om dig!!! Puss puss puss!

2010-05-14 @ 21:52:22

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback