Lillebror ♥

För det första vill jag tacka alla som vetat om men hållt tyst!! Framför allt nya bekantskaper som skulle kunna vart en chansning att säga till! Är glad att jag haft folk som förstått att jag mått lite knasigt och vart lite nojig under årets första månader. Äntligen är jag pigg och mår toppen...förutom att höften håller på brakar ihop...10 ggr värre än förra gången så här tidigt. Jag har alltså försökt att inte sprida detta så mkt av diverse anledningar och därför inte berättat för alla, så ingen tror att jag inte litar på just dem.

Idag har vi alltså vart på Ul och sett tydliga bilder av den lille vildingen i magen. Och som vi trott allihopa här hemma är det en pojk. Dock har jag supersvårt att förstå det, jag känner mig ju som en tjejmamma och har aldrig tänkt nåt annat, men det blir spännande att få möjligheten att ha en av varje. Nu är det bara att längta och hoppas att han kommer på utsatt datum 101010!!

Usch va jag är lycklig nu!!!

din kommentar
från: Helena

Det är sååå skönt att få bekräftat att allt ser bra ut! Väntar med spänning tills den lille kommer. Rätt som det är är vi där (fast en låååång sommar först såklart!) Grattis än en gång!

2010-05-19 @ 22:59:11
från: Anna

Åååh va glad jag blev av att läsa det här inlägget :)



GRATTIS till lillebror, det blir alltså en pojk som Ebba sa..hihi! Gud va roligt att få en av vardera!



Du kommer bli en lika bra pojkmamma som du är tjejmamma :)



Va skönt att allt var som det skulle på UL och att du/ni äntligen kan slappna av och glädjas åt miraklet där inne fullt ut!!



Puss på dig!!



Nu vill jag också ha bäbis i magen ler

från: Mamma

2010-05-20 @ 07:23:21
från: Mamma

Ja, det är klart Ebba visste det skulle bli en lillebror, önskar er all lycka, massor med kramar från en redan stolt mormor

2010-05-20 @ 07:25:51
från: Anna J

Grattis, åh va glad jag blev nu. =) Kramar i massor

2010-05-20 @ 08:09:08
från: Tina

Härligt att allt var som det skulle i magen. Och grattis till den lilla pojken. :-)

2010-05-20 @ 09:24:53
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se/
från: Angelica

åh vad roligt!!!! grattis!!!! :)

2010-05-20 @ 11:50:25
blogg eller hemsida: http://minamobilbilder.blogg.se/
från: Annika

Åh va roligt! Jättegrattis!! :)

2010-05-20 @ 15:02:43
från: Faster Anso

Vi är också jättelyckliga och längtar tills han kommer ut!!

2010-05-20 @ 20:01:35
från: Angelica

haha, nej det blev inte det i gävle.. det har hon inte fått nå svar på ännu.. hon fick samma jobb fast i sandviken, det var hon på intervju på i fredags så dom är lite snabbare här minsann!!!

2010-05-20 @ 20:58:11
blogg eller hemsida: http://minamobilbilder.blogg.se/
från: anki.

Tack tack söta ni!!!!!♥

Anna: ja jag tycker verkligen det är dags ;)

2010-05-21 @ 22:03:43
från: Åmotarna

Vi grattar också till lillebror, riktigt häftigt om det blir 101010 och så klart det blir det.



Kramar i massor

2010-05-21 @ 22:06:11

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback