Loppis.

Då var den loppishelgen till ända. Sålde för typ 400 kr. Hade förväntat mig att det kunde bli så dåligt som ingenting, allt över 100 kr var väl bra! Gick iaf med vinst då. Lördagen var roligt, rätt mkt folk ett tag! Idag var de lite sämre drag. Hade iaf turen att få sitta och kackla med Katja hela tiden!! Å dagens hödjpunkt förutom mina förvirrande facebook-kommentarer var så klart Helenas tokskratt. Varken K eller jag har någonsin hört det...men jag skratta så tårarna sprutade...dels åt skrattet och dels åt den ohyggligt fula prydnadssaken!!

Jeje...sen har det grillats här hemma!! Och vi har suttit ute och ätit!! Sommar nu?!? Hoppas på fortsatt finväder så vi kan måla lekstuga och få den färdig snart...Nu ska jag nog krypa ner med HP, i morse fick jag lägga i från mig boken för tårarna rann. Patetisk? Känslig?

din kommentar
från: Helena

Haha! Jag som hunnit glömma bort räk- & kräftskapelsen ;) Då fick man sig ett gott skratt igen såhär på kvällskvisten ;) Det värsta var ju nästan att det funnits en likadan där för några veckor se'n ;)

Ja, visst var det roligt med så många kändisar på en gång :) Skulle jag sitta igen skulle jag absolut dra ihop ett gäng kändisar då oxå :) Jag hade räknat med en försäljning på max 250kr. Förvånad över vad folk köper. Hörde du att jag sålde två begagnade diskställ idag..? ;)

2010-05-16 @ 23:03:12
från: anki.

Nä jag hörde inte om diskställen men jag såg en tant med ett i en påse så jag påpekade det för Katja att du hade sålt ett sånt tom.

2010-05-17 @ 21:16:06
från: Helena

Haha! Du såg att det låg i en pizzakasse & förstod att det måste komma från mig..? ;)

2010-05-19 @ 23:04:14

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback