Snart slut på maj å...

Undrar när de tänker hämta våra sopor??? Två dagar sen de skulle gjort det....å tidningen har inte kommit idag..har vårt hus försvunnit från kartan? Är vi inte mugglare kanske?

Idag då - måla måla måla eller storhandla? Kul val! Kan inte solen hålla sig framme och värma lite? Har betalat räkningar - också jätteroligt.

Igår var Lina & jag en sväng i Valbo på fm, sen kom Angelica, Ella & Thyra på besök (till vårt lortiga hem...ska städa!). Ebba blev som vanligt en surmupp men jag märker på henne att hon tycker det är jätteroligt!!

Å så ska jag ju gratta min kära sambo till fast anställning!!! Wihooo!!! Perfekt, vad han än vill göra i framtiden så har han ju det i ryggen...tills framtida finanskriser...

Nu kom tidningen....

din kommentar
från: Helena

Grattis till Andreas till fast anställning..? Ringde de till dig från Fäbogården igår..? De behövde vikarie & jag gav dem ditt namn. Men hade inget nr i huvudet. De skulle söka på internet.

2010-05-27 @ 10:01:52
från: anki.

Ja de hade ringt, men bara hem & vi var ju så klart inte hemma då...Kollade upp nr men jag trodde de ringt fel så klart =) Tack för att du tänkte på mig...de kanske ringer igen!!

2010-05-27 @ 10:42:29
från: Angelica

haha, det är nog ingen risk att dom misstog sig!! Ni fick ju se från alla möjliga vinklar! :) Vill ni träffa oss i lekparken i stadsparken någon dag efter dagis nästa vecka?

från: Helena

Åh, det var ju typiskt! Antog att de inte vågade ringa på mobilen, eftersom det står fel adress på internet. Jag sa ju att du bodde på Vallringen...

2010-05-27 @ 12:29:54

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback