dans.

varför regnar det så mycket för?
har iaf dammsugit hela lägenheten och torkat (!)golv.
städat i skafferi + ett till skåp.
vart till återvinningen med lite grejer.
pantat flaskor. fast det var mest för att få pengar till kaffe!
å hälsat på mamma på jobbet.

sen har jag faktiskt vart på dans.
tror jag gillar aerobic bättre för jag kan då inte vicka på höfterna.
ingen rytm i mitt blod alls!
men det var rätt skoj ändå så jag måste prova nån gång till.

å idag hade det dykt upp ett jobb som soc.sekreterare i sandviken.
inriktning på familjer med barn 0-12 år. lät faktiskt som nåt.
söka kan man ju men jag har nog inte rikitgt kompetens ändå.
åsså har jag inte så mkt vana av barn. antar att föräldrar då tycker
man inte vet vad man gör då.....


din kommentar
från: Helena

Oj, vart har all energi kommit ifrån?! Är det träningen tro..? ;-) Låter ju kanon med det där jobbet! =)

2006-08-24 @ 13:25:17
från: Anna

Åh va skoj med yoga och dans, det har jag också varit sugen på men har ju aldrig fått arslet ur!! Jag måste verkligen börja göra saker som jag innerst inne vill men inte vågar mig för...

Klart du ska söka jobbet, du är ju kompetent rent personligt och man kan ju ha det "rätta tankesättet" och den rätta viljan att göra rätt och bra för andra, det kommer man också långt på och det har du *ler*

Vi måste ta å ses nån dag här! Nån speciell dag som passar damen? I helgen är jag rätt ledig faktistk förutom jobb mellan 19-22:30. Annars är jag ju ledig efter jobbet på vardagarna.

Kram!!!

från: Anna

Som sagt i min blogg; kanske hakar på på yoga eller dans nån gång, skulle va så skoj! Du får berätta lite mer sen när vi träffs!

2006-08-24 @ 21:44:59
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback