färdig.

sov nån timme på em igår så jag tänkte jag skulle ut å gå en sväng
så jag kunde somna i skaplig tid på kvällen. kom inte i väg förrän närmare nio.
hamnade till slut hos mamma och hon hade precis gjort kaffe. så jag tog mig
en kopp å. kan väl inte låta bli när det bjuds. andreas hämtade mig.
fick med ett gäng kantareller. andra omgången för i år. lyxigt!

vi tittade på zorro sen. tyckte om att titta på det när jag var yngre.
nog den enda superhjälten jag gillat. jo han är en superhjälte.
fast han inte har en massa konstigheter för sig.
bara mystisk i sin svarta outfit!
somande så klart sent. men de var inge problem å kliva upp ändå i morse.
behövde vara på datacenter två timmar. sen var jag färdig.
så behöver man inte gå dit nå mer. till och med sökt tre jobb.
fast jag måste nog finslipa mina personliga brev lite hihi.

han hem å pussa på andreas å äta lunch med honom innan han började jobba.
spelade lite wow.
sen har jag hunnit med fika på mix med helena.



din kommentar
från: Anna

Går du på datakurs? Kanske har Tinas Mattias som lärare då? Han är nämligen datalärare via Ams-kurser.

från: anki.

svarar här utifall du kikar =)

nä jag går inte längre. var lite onödig kurs, men jag behövde ju inte gå alla dagar. men jag hade inte Mattias, han hade nån annan kurs men jag såg honom ett par gånger.

2006-08-15 @ 21:28:18
från: Anna

Jadå jag kikar ju in här titt som tätt å lärt mig att man brukar kunna svara på folks inlägg i samma inlägg =). Så gör jag å =). Jasså det var ingen höjdarkurs, nä då är det ju ingen mening å gå heller. Vad gör du på kurserna då? Kram!

Dejt nån dag?!

2006-08-15 @ 22:52:52
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: anki.

Vi skulle bara lära oss ams hemsida. typ inget mer..hann med å skriva nån jobbansökning jag å, vilket var bra!!

dajt blir bra, jag är väl ledig i princip jämt nu så!!

2006-08-16 @ 10:47:09
från: Helena

Vad är det för jobb du sökt? *nyfiken*

2006-08-16 @ 16:49:49
från: Anna

Ah men va kul! Då får vi kolla upp en dag =)

2006-08-16 @ 16:59:36
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback