gone fishin'.

i veckan har det vart fullt med jobb. kom nog hem 20 varje kväll.
så de har inte hänt så mycket mer. skönt att slippa åka dit varje dag.
men ändå tomt. jag trivs ju faktiskt jättebra. träffa lina varje dag och jobba
med marianne kan aldrig bli tråkigt. men nu ska jag ge mig in på
nya saker. vad...det har jag inte en aning om.
den här veckan är det info på arbetsförmedlingen 9-16 mån-tors.
ska verkligen bli superspännande....not!!
sen ska jag väl mest sitta å hålla tummarna för att inte a-kassan krånglar nå.
annars blir det då krisigt med pengar.

igår blev det en oplanerad fisketur med björn och lina.
dock ingen tur med fisken förstås...men det spelar faktiskt ingen roll.
är så obeskrivligt skönt att vara ute så där. man kan nästan inte må bättre.
lina fiska slime på botten och jag fick absolut inget. jo en firre som släppte då.
björn lyckades iaf få upp en.
dokumenterade lite med kameran iaf. hann inte på nån ödla som det kryllade av där.
men knäppte på en fin fjäril som satt still. upptäckte dock när jag tittade närmare att
den satt på torkat bajs. så bilden blev inte så charmig iaf...



sen hem och bytte om och intog cityfesten med andreas. anso och daniel.
kanske inte det mest underhållande att trängas med fulla fjortisar.
maten var inge god. men jag fick mig en våffla sen som dög!
sen vart det sängen på en gång.

din kommentar
från: Anna

Vilken mysig fisketur =). Var längesen jag fiskade, gjorde man ju jämt när man var liten. Men se Hjalle fattar inte alls charmen med det där =).

Jag håller tummarna för att a-kassan ska funka utan krångel, sånt där gör en alltid så nervös!

Hoppas att infomötena ger dig nåt vettigt iaf åsså får vi kanske ses nåt sen!! Kram, kram!

från: Helena

Ha't så ql på Arbetsförmedlingen i veckan! ;-) Fast det brukar oftast inte hålla på så länge som till fyra. Kanske en glass/fika efter nå't möte när du ändå är nästgårds..? Fast börjar ju jobba på onsdag...

2006-08-13 @ 18:28:32
från: Anonym

Ha't så ql på Arbetsförmedlingen i veckan! ;-) Fast det brukar oftast inte hålla på så länge som till fyra. Kanske en glass/fika efter nå't möte när du ändå är nästgårds..? Fast börjar ju jobba på onsdag...

2006-08-13 @ 18:30:00

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback