hemma.

då var man hemma igen.
sjukt nöjd.
skönt att vara borta. skönt att vara hemma.
superbra ressällskap. har haft tokskoj.
lagomt brun. iaf inte bränd.
åsså fint väder när man kommer hem.
fest på lördag.

var och hämtade kissarna i hedesunda idag.
de har varit utekissar en vecka.
min stackars älskade ville har brutut av en klo så den hänger löst.
ska väl hålla utkik så det inte blir en infektion.
men för övrigt värmer det otroligt i hjärtat när man blir välkomnad.
när man märker att man är saknad.

återkommer med nån bild tror jag.


din kommentar
från: Sandra

Bild låter utmärkt! Låter som ni haft det bra, härligt! Kul att ni kommer på lördag också, för jag antar att det är till Helena? Vet inte om jag håller med biten om bra väder här hemma, men tja det har ju vart värre under senaste veckan om man säger så :)

från: anki.

Självklart är det till H jag ska, det var visst där det var kvalitet på festdeltagarna!!!! Vädret idag ser väl strålande ut =)

2006-08-04 @ 09:44:07
från: Anna

Härligt att ni haft det bra å att du är nöjd! Och välkommen hem till sol, det är skönt att den visar sig igen, har ju varit regn å rusk *ler*.

kramkam!

2006-08-04 @ 14:28:22
från: Helena

Usch vad otäckt det lät med klon som hänger löst... Vi syns imorgon! =)

2006-08-04 @ 18:31:02

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback