prinsan.

igår hade jag ingen lust alls att åka till stranden.
mer sugen på affärer men det blev aldrig av med valbo som jag tänkt.
gick en sväng till åhlens å vände. var så varmt.
satt ute å läste. måste ju hålla i det där med en bok i veckan.
hem till mormor och plockade ner henns brandvarnare som spökar.
sen var vi å hämtade ante i kgn. hälsade på småmissarna som var
hur söta som helst!

sen var det dags att göra sig i ordning och sätta i gång festen.
jackalin kom. satt ute på baksidan ett tag. gick och hämtade upp lina.
sen till helena på festligheter. skoj med alla människor jag träffar sällan
nu mer. man tycker sommarn ska räcka till till så mycket. men man är trött
när man kommer hem på kvällen. å helgerna har sprungit förbi.
rolig fest var det iaf! gick till prinsan sen. å det tar nog ett halvår igen nu
innan jag återvänder. helst längre....men det var ju inte det som var det
viktiga!

idag har inte hänt mkt. fipplat med småsaker. tittat när andreas spelat poker.
han vann 100 dollar iaf. mor hälsade på. cyklade med andreas ner till hans jobb
och cyklade runt jernvallen en sväng. sen till konsum och köpte apelsinjuice.
ibland får man sån längtan efter det.....


din kommentar
från: Helena

Jag vill oxå träffa småmissar!

2006-08-09 @ 16:46:07

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback