tacobuffé.

kom hem från e-tuna igår. var till hammarby på kalas. i torsdags var det
föreläsning, var hemma hos jila hela eftermiddan. sen gick hon och pia och
tränade och lämnade mig ensam med david & manuela. var två förvånansvärt
lugna timmar. åkte ner till kåren och mötte de som vart hurtiga och åt tacobuffé
för våra matbiljetter vi jobbat ihop förra året. kall färs men rätt gott ändå.

håller på jäktar runt å letar nåt att ha på mig. hade inte råd att köpa nåt nytt iaf.
efter 14 kommer lina & björn och då är det dags att gå i väg. på emilios
namngivningscermoni.
det är väl va helgen har att erbjuda får se vad som händer senare.....

mja du sandra, det är nog så illa att man måste kolla lite då och då. om man inte
kommer på nåt annat system =)
ganska onödigt att bita sig va? hoppas att du frisknar till för övrigt iaf....
de där funderingarna du hade på skola...förstår precis vad du menar på en del
delar. alltså om jag nu blir klar till juni. inte är jag redo att bli vuxen å få ett fast jobb nu.
å jag vet inte om jag vill jobba med det jag utbildat mig till (vad nu det är).
dessutom ät det är ju så trivsamt att plugga...fast med fina lån på 140 t så....blöh!!!!!!

din kommentar
från: Sandra

140 tösen, tihi, det är ju iiiinget! Kom tillbaks när du sitter på cirkus 220 vid examen... =/

2006-02-09 @ 09:21:22

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback