sjuk.

har sett p3 guld ikväll. trevligt att in flames fick spela. kanske väldigt gärna vill se dem i mars.
ska iaf få se depeche mode då. men lite fler spelningar vill jag nog att året ska innehålla.
det här var min lediga vecka. började bra å var barnvakt åt meja en hel eftermiddag. hur kul
som helst. stackarn var lite febrig.
på tisdan var jag otroligt duktig och plockade i förrådet. tränade. var till virre på kvällen och
fick tacos & såg "the man". mkt bra film.
sen var det onsdag och magsjuka. väldigt förvånande och vädligt ovälkommet.
så blev det av min lediga vecka. sängliggandes. ja + ett jäkla springande till toan.
var och åt på österns pärla igår med andreas fam. fick inte i mig så mycket men gott var det.

nu har söndan börjat. sen börjar det jobbiga igen. önskar mig ett jobb. åtminstone att slippa
den där stan.
får dock innan det en ledig måndag då jag ska på massage.
åh förresten börjar alla serier nu de här veckorna. bb, oc, lost, desperate houswifes, malmvägen.
å säkert fler. kommer ju få fullbokat i kalendern + att vi har en digitalbox med för tillfället alla kanaler.
tur att vissa försvinner.

din kommentar
från: Helena

Hade Virre gjort dåliga tacos..? ;-)

2006-01-30 @ 14:35:40

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback