sociologi.

om en halvtimme går äntligen mitt tåg. har vart i e-tuna sen i tisdags morse nu.
det är kul här. det är roligt att umgås med mina vänner. igår satt vi och fikade
i 3,5 timme. nu har c-kursen kommit igång. ovant att läsa sociologi igen. lite skillnad
mot för vanliga ämnen som vi läst nåt år nu. tufft men roligt blir det. men trots att det är
roligt har jag även hemlängtan när jag är här. i går var det tre stycken som hörde av sig och
ville göra något. inte så ofta det händer. jag hade all tid i världen men var i helt fel stad.
typiskt.
någon som har förslag på ämnen till en c-uppsats så är det bara att komma med tips och idéer!


din kommentar
från: Rille

Jag skriver en uppsats om vad som driver folk till att ta livet av sej själva... I sociologi alltså. Väldigt intressant.

2006-01-30 @ 12:10:19
från: Helena

Ett litet tips när folk hör av sig, men man inte har tid/möjlighet just då... Passa på att boka upp dem en annan dag! "Nej, inte idag, men i helgen skulle passa" Det är ju perfekt! För då har man nå't att se fram emot =)

2006-01-30 @ 14:32:40
från: Alexandra

Visst är du snart klar med skolan va ?


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback