fisk.

igår var det dags för fiske. andreas och jag pallrade oss upp vid 7. åkte och hämtade
anso och daniel 8 å sen bar det i väg till igeltjärn. s&s var också med.
hade aldrig ens provat att kasta förr men det gick riktigt bra.
var ensamma vid sjön nästan hela dagen. grillade å åt. chips. godis. korv. å tom & jerrykex!
härligt väder å myggorna blåste bort. dock simmade det ett gäng ormar i vattnet. å smög
i buskarna. åsså en massa roligheter. man kan mest ha roligt om man umgås med de där.
en firre fick jag å. en fin en regnbåge. dock fick daniel dra upp den för säkerhets skull.
hade träningsvärk i armen sen andreas och jag kastat pil kvällen innan. å idag känns
båda armarna rätt möra. dessutom har de + ansiktet fått en rätt fin juleröd färg.
men va gör det. hade superkul å jag kommer definitivt att fiska igen. hur avslappnande som helst!

den här dagen började med ett tandläkarbesök. toknervös som vanligt. man kan ju inte andas eller
svälja å får panik när man sitter i den där jä**a stolen. å som att det inte vore nog med det + 416 kr
så hade jag ett hål. återbesök för att laga det fick jag den 11 september. inge bråttom här inte.
bra dag dessutom å. de enda bra som hänt det datumet är väl att sandra föddes. annars är det
mest katastrofer....

för övrigt har jag jobbat idag. lugnt vilket var bra så seg som jag är....snart ska jag ta mig en prommis
å möta andreas när han slutar. i morgon blir en spännande dag......

din kommentar
från: Helena

Tur att röd är en snygg färg iaf! =)

2006-06-20 @ 13:47:11

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback