tattoo.

igår var jag och åt lunch på malaysian med emmy. fira lite födelsedag i efterhand.
satt å prata så man knappt märkte att det regnade. ja vi satt ute under parasoll alltså.
jordnötssåsen smakade bara socker men va gör det. roligt att träffas.
blir alldeles för sällan.

sen tog jag bussen till gävle.  det var dags för min examenspresent till mig själv.
visserligen hade jag beställt tid innan jag tog examen. men men. jag hade ändå bestämt mig.
har man inte välsvarvade. långa. perfekta ben kan man iaf göra något så man kan trivas lite bättre.
inte ett dugg nervös. kände bara längtan. tattoo II.
jag hade ritat en ungefärlig bild och klas hade fixat till den perfekt. han förstår då precis hur man tänker.
låg på sidan på britsen. bekvämt från början tyckte jag. ont gjorde det bara närmast fotknölen.
sen höll jag nästan på somna. men sen började benen värka. hade så ont till slut så jag
höll på bli tokig. men så när jag inte kunde ligga still längre. efter 2 timmar var det färdigt! så nöjd så!

var hem till mor en sväng. sen över till lina & björn och tittade på fotboll. spännande var det.
andreas kom på slutet av matchen. var ju toknyfiken på hans tatuering han gjort på morgonen.
snyggt snyggt var det. å det gick ju bra för sverige!!

din kommentar
från: Sandra

Vad är det för tattisar?? Nyfiken ju, vill se! Fika dejt snart tack! :D

från: Helena

Jag undrar oxå vad det är för tatueringar ni gjort! =)

2006-06-28 @ 17:46:22
från: Sandra

Uppdatering, uppdatering! :)

2006-06-29 @ 09:18:00
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback