105.

blä blä blä blä. jag verkligen hatar den här tentan. jag vet att det aldrig kommer
att gå att lära in alla begrepp, metoder och teorier. just nu skulle jag inte kunna
svara på en enda fråga. men det känns så tråkigt att behöva göra omtenta den 13/6.

kom på alldeles nyss att i morgon är det sista natten jag måste sova i e.
jag vet att det blir fler nätter. men kanske inte förrän i slutet på maj. och jag måste inte.
känns så otroligt skönt. inte för att jag inte gillar mina kära vänner där. utan för att jag gillar mitt hem.
känns som det var förra veckan jag satt och räknade hur många resor till
jag skulle behöva göra. å nu är jag där. visserligen börjar c-uppsatsen. och den
känns enbart osäker. och jag känner att jag inte vill egentligen. känner mig omotiverad.
osäker på vad jag vill skriva om. kommer jag inte igång. nä då får jag göra den sen då.
kanske i gävle när jag känner mig redo. jag har ju iaf kommit otroligt nära ett mål. och jag är
stolt över det. hittills har jag ändå slitit ihop 105 högskolepoäng och det är inte så dåligt.

nä men återgå till plugget då...till mina kära diskurser som jag verkligen inte
förstår någonting av. jag tror jag iaf i fortsättningen ska måla mina naglar
när jag ska skriva på datorn, det är uppiggande med färger som flyger
omkring på tangentbordet (eftersom jag skriver så otrooooligt snabbt!).

In flames ska också spela på hultsfred. hmpf.

din kommentar

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback