skidor.

tant ska även uppdatera om alla andra spännande saker som
händer i hennes liv. segt internet har hindrat mig. har blivit allt för
irriterad. iofs är det lika nu. sthlm var mysigt. mysigt att åka tåg
med någon annan än bara mig själv. dm var fantastiskt. hotell var
mysigt men otroligt kallt. hotellfrukost var underbart. shopping vart
det inte så mkt av. åt god mat å sånt där. blev förkyld. lugnt och skönt
hade vi iaf.
i lördags tog andreas och jag första längdskidturen sen..ja...var det
när du & jag åkte i blixtabackarna sandra? blev bara 2 km till att börja med.
får faktiskt skylla en liten del på utrustningen. var hos l&b på kvällen och
såg melodifestival. i söndags åkte jag ner till e-tuna. jila & jag tittade
på tv hela kvällen bara. sen var det skola igår. kom hem på kvällen.
å andreas hade fixat god mat.
på förmiddan idag kom magnus och hämtade mig. var och hälsade på
i kungsgårn. var jättelängesen jag träffade meja. hon hade blivit en stor
tjej nu. fick lunch och kaffe och så. a kom och hämtade mig.
sen blev det andra längdskidturen. virre följde också med.
fortfarande bakhalt och taskigt med glid. men vi knåpade ihop 4 km.
nu är jag bara slut och vet inte vad jag ska göra riktigt.


din kommentar
från: Helena

Jag blir nästan rörd när jag läser hur otroligt nöjd du var med DM & allt =) Så'nt borde alla få uppleva!
Längdskidor har jag oxå funderat. Tänkt att jag skulle lura med pappa ut på en tripp över åkrarna ut till Trebo som på den gamla goda tiden (otroligt längesen för mig oxå ju!) Men nu har han flyttat, så... Å säkerligen kastat skidorna.

2006-03-08 @ 07:24:16
från: Sandra

Haha ja det kändes inte direkt som igår jag stod på ett par längdskidor heller när jag stapplade mig iväg där uppe i Abisko. Haha... Låter härligt med Sthlm oxå!!

2006-03-09 @ 16:55:47

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback