bullbak.

jahapp. helt plötsligt så där är allt tokvitt.
ganska ok men det skulle ju kunna lugna ner sig lite.
var på personalmöte i måndags kl 19. lagomt segt att åka till
gävle då när man vart ledig hela dagen. kom inte hem förrän 22.
men det var kul!
idag börjar min 10-dagars arbetsvecka. gäsp. ok. jag jobbar inte
8 h varje dag. men ändå. åka till gävle varje dag. men ska inte gnälla.
en av de som jobbar där bor i månkarbo. det är längre.
kommer förmodligen komma försent till min första dag på nya jobbet å.
toppen. men jag vägrar ta en tidigare buss så jag får vänta ute en halvtimme.
andreas bytte till vinterdäck igår mitt i snöstormen. dumt att vänta till
sista sekunden men nu är de på iaf!
själv bakade jag bullar. har jag aldrig gjort själv förr. tog sin tid men
faktiskt blev de goda!
brukar mest baka scones om man akut behöver bröd nån gång.
sockerkaka eller småkakor. men nu har jag minsann avancerat lite.

din kommentar
från: Sandra

Ge. Mig. Lite. Snö. Marcus sa just att det snöar i skåne. Örebro måste vara den enda staden i HELA landet som det inte snöat i. Och där befinner jag mig. S U C K. Men najs med bullbak! :)

från: Helena

Du samlar vuxenpoäng minsann ;-)

2006-11-01 @ 12:51:53

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback