don't feel like dancing.

åh hur ska detta gå. är lite slut efter en 7h-dag.
rätt ovant att absolut hela tiden springa fram och tillbaka.
kära nån. helt slut är jag. kommer att drömma om skor och siffror.
hela kroppen värker. inte blev det bättre av att gå från stationen
i halka och kyla.

nä nu ska här inte gnällas. ska äta en bulle och bli glad.
krypa upp i soffan under en filt.
ha en mysig vinterkväll! å sandra...ja du får väl ha en mysig örebroväderkväll!
jag tror vädret bara retas med dig eftersom du helst av alla vill ha snö.


din kommentar
från: Sandra

Ja jag tror nästan det jag med, vet inte hur många som har påpekat att de har snö idag. Inte ens en flinga kunde vi få. Det är tom snö i Askersund - 4 mil härifrån!!

från: Helena

Oftast är det ju tröttsamt i början när man är ovan, men se'n kommer man in i det.

2006-11-02 @ 16:09:27

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback