happy.

idag är det en sån här bra dag.

segpropp i morse. jobbade 12-16. slappt.
lisa kom när jag slutade. hon hade också slutat
så vi tog en sväng på stan. så båda kunde skjuta upp
sin planerade städning. shoppade lite och tittade på
en massa poliser som arresterade en full karl på mcd.
har man inget liv måste man snoka i andras konstaterade vi.
sen skyndade vi oss därifrån så inte vakterna man ser på jobbet
varje dag skulle tycka vi var knäppa.

fick förfrågan om att äta på klaras med lina & helena.
precis vad jag behövde så jag hoppade på bussen och träffade
dem för lite kvällsmat och sällskap. som tur var hade det börjat
ösregna så helena var tvungen att ta bilen till badhuset. så slapp man
gå hem hihi
har diskat. tvättat och plockat lite nu. å tittat på ugly betty.
å jag är fortfarande vaken nu när andreas kommit hem från jobbet.
bra fortsättning på detta är att jag är ledig i två dagar....

din kommentar
från: Danne

Alltid lika kul när man står o springer på friskis,då ser man jätteofta fulla gubbar och poliser,kul att kolla på så tiden går fort :D

2006-11-15 @ 08:32:37
från: Helena

Tack för igår! Ql att du följde med =) Å jag tycker faktiskt att ni ska utnyttja de där kontakterna ni har med vädergudarna till att beställa finväder istället! ;-)

2006-11-15 @ 14:05:45
från: ante

vad skönt att vissa har bra dagar =) min dag var bättre idag och imorgon ska bli bäst har jag bestämt =)


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback