nybakat bröd.

åh idag har det kommit ut ett sånt jobb jag vill ha.
å i sandviken. på sandbacka park.
in a perfect world.......
men inte i min. men jag ska verkligen göra en ordentlig
ansökan. gäller både heltid. deltid och timbasis. bara dagtid.
handlar om arbetsmiljö och liknande frågor. vill. vill. vill.
åh att jag inte utbildade mig rätt från början.

annars håller jag på söker i falun som ams tvingat mig till.
annars tar de a-kassan. ja men va fan. gör de då!

nu har jag tre härliga 10-19-dagar + lönelördag framför mig.
kul med en ledig dag iaf. var och åt med virre & katja och sen till
katja och fikade. ja de var en rolig dag. å igår fika med sandra
och helena igen. skulle gärna fortsätta med den en-gång-i-veckan-aktiviteten.
radiotjänst ringde nyss å lura på mig att betala å. jäkla skicklig telefonist.
nu har andreas & jag gjort sallad och bakat focaccia. luktar så gott.....så nu är det
ätdags. mums!!

din kommentar
från: ante

MEN GE MIG FIKA OXÅ =/ damnit! i miss

från: anki.

ja men kom hem å fika för fan!! man glömmer bort att det är så trevligt som det är!

2006-11-22 @ 20:17:32
från: Helena

Jag ställer gärna upp på en-gång-i-veckan-aktiviteter! =) Vet du vad...en av mina kompisar (A) som ska ha smått fick fast jobb här i veckan! =) Så det är ju inte helt omöjligt.

2006-11-23 @ 14:40:34

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback