csn.

fick brev  från csn idag. inte så upplyftande tänkte jag och antog
att jag skulle behöva börja betala tillbaka redan. men så var det icke.
de hade skrivit av drygt 4000 till. så nu har de sammanlagt skrivit av
nästan 12000. alltid positivt!

har även pratat med a-kassan idag. och han jag pratade med var
trevlig. trodde jag var helt omöljigt. men icke. inget krångel heller.
de bara skickar ut lappar man inte fattar nåt av annars.

nä nu är jag hungrig....


din kommentar
från: Sandra

vaddå för att du läst på komvux eller hur var det? (avskrivningen)

från: anki.

jupp det är väl de pengarna de skriver av. Var ju bara en termin så jag antar att det blev typ hela den som är borta. Å gla för de e ja!

2006-10-30 @ 22:36:36
från: Anna

Fan va bra, inte visste jag att CSN skriver av pengar! Bra för dig =). Kan man ju hoppas på att Hjalle har samma tur, han ska nämligen börja betala tillbaka nästa år....suck.... Håll tummarna!!! Å du, lycka till på nya jobbet vännen =)

2006-10-31 @ 11:19:22
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback