det är ju kallt ute.

måste leta på halsduk å vantar å grejer....

är ledig tre dagar nu. igår gjorde jag inte särskilt mkt alls.
hämtade hit ninja så kissarna fick ha ett litet pyjamasparty.
var det drygaste på länge. ninja är en bortskämd snorkig katt.
fast kanske mest för att hon var rädd...hon fick åka hem idag
igen iaf. vill aldrig jobba. fast jag tycker det är roligt så känner jag
att jag aldrig någonsin mer vill jobba. inte plugga heller. bara
vara fri. måste få bort de här hemska höstkänslorna.

har vart i valbo en sväng med katja & emilio. fast e tyckte
det mesta var tråkigt. måste ha ett par stövlar. men jag kommer
nog aldrig hitta några perfekta. så konstiga modeller så.

fick visa leg idag när jag köpte snus.
måste se bra ung ut jag. haha!!
behöver inte andreas mobba mig för att jag är gammal nå mer.



din kommentar
från: Helena

Så dina kissar klär i pyjamas..? ;-) Mamma sa att hon sett Katja på bussen hem från Valbo, så det var kanske då..? Emilio hade mest varit ledsen hela vägen. Men hon sa inget om dig. Fast det är klart. Hon är Fisk & drömmare & har noll koll! ;-p

2006-10-23 @ 14:31:35
från: anki.

Hon hade sett honom en annan dag...det sa Katja när vi åkte buss. Så det var inte då...

2006-10-23 @ 22:12:56

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback