sjukhus.

var ett tagsen jag skrev va...har liksom inte hänt så mkt.
jobbat. några timmar här och där.
i lördags hade jackalin 25års-fest i en lokal i gävle.
det var trevligt där. å god mat fick man. tog det lugnt eftersom
jag fortfarande var hängig och skulle upp och jobba på sön.
kom hem före 12 nån gång å andreas kom inklampandes efter 3.

igår var jag med katja och emilio en sväng på dollar å rusta.
åsså in på nya willys. så nu slipper man åka till valbo för billig hårfärg!
idag kom mamma till jobbet när jag slutade. var till sjukhuset
och hälsade på mormor som hade opererat in en pacemaker.
hon hade ont men var pigg ändå. snygg mintgrön rock
med rosa prickar hade hon å. drack lite kaffe och pratade nån timme.
nu har jag vart på sjukhuset två gånger på två veckor.
var massor med år sen innan dess.....visste inte ens att de flyttat ingången.

din kommentar
från: Anonym

Ok..

från: Sandra

urs, blev riktigt rädd av den där rubriken när du inte skrivit här på ett tag... :)

2006-10-04 @ 19:41:09
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Sandra

Nja det är lite det som är grejen, det finns inte kvar sen, de gör om det så jag kommer lära läsa 2 år istället för 1 termin om jag väntar längre än nästa termin =/

2006-10-04 @ 21:59:28
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Sandra

Jo, fast även om jag inte får nåt toppjobb orkar jag eg inte plugga mer just nu. Vill vara klar nu. Har ändå pluggat i 4 år och för en D-kurs känns det som man bör vara rätt motiverad för att ens klara den... =/ Blää

2006-10-05 @ 08:50:42
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Helena

Låter som om de har snygga kläder där på sjukhuset ;-)

2006-10-05 @ 13:10:04

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback