youtube.

har tittat nån gång på det där youtube. å inte ritkigt fattat
vad folk tycker är så speciellt. folk som gör egna videosar hemma å sånt.
inte min humor. så fick lina mig att se i fredags att det finna ju lite
annat också. springsteen + rem. riktigt skoj att se dem göra man on the moon
tillsammans. så nu har jag snokat vidare lite. man kan ju faktiskt bara
sitta å titta runt på vanliga musikvideor.

flaw.
var ett tag sen nu. men så fort jag hör ett ljud från dem så får
jag en brinnande längtan av att se dem live. har nog vart så sen
första gången ante lät mig höra. en krypande känsla.
fantastiska.
nämen nu hittade jag lite info här. han har nytt band.
five.bolt.main. ganska bra. det är väl rösten.
men så står det också att flaw återförenas i år och planerar nytt.
man kanske får åka över till amerikatt å ta sig en titt på dem.

förresten har jag en ny telefon. nokia n73. lite stor. men det bästa
3 hade att erbjuda. trevlig kamera med 3.2 megapixlars iaf!

din kommentar
från: Sandra

Åhåå kul me ny mobil! Å ännu kulare med tätare uppdateringar här :)

från: Patrik

Jaha! Det kanske är fler som vet om den än jag trodde.. hehe. Men nu har jag ju din också i alla fall! Kram

2006-10-30 @ 08:21:29
blogg eller hemsida: http://norrlund.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback