soligt.

som sandra säger...undrar vad det ska bli av en.....
jag vill så gärna ha ett riktigt jobb nu!!
ett jobb som jag trivs med och kan brinna för.
men det kommer väl det också...
extrajobb är dryga. man vet aldrig när de ringer.

men idag har det vart skönt att vara ledig.
ätit lunch med virre & madde på wallonen.
solat. kan inte förstå hur solbrännan försvunnit så fort.
känner mig iaf rätt fräsch nu. men jag ska inte sola allt för mycket för det.
sen mötte jag katja och emilio och vi gick och tittade på framstegen
i virres hus. att de ska flytta in i veckan kan man inte tro. men fint
kommer det att bli. ge mig ett hus. nu!!
följde med katja & helena på napoleon. utan att äta förstås.
å sen har mamma och ninja vart på besök. riktigt trevligt att hinna så mycket.
å så blir man pigg av solen!

undrar om man får lite energi att städa förrådet i morgon då....hum....

din kommentar
från: Sandra

Sol säger du... Ska bli härligt att åka hem till tropikerna i övermån! :D

från: anki.

solen försvann till idag...men jag ska försöka plocka fram till den till helgen. Skulle vilja promenera lite i solen så det är lika bra...

2006-09-21 @ 13:18:29
från: Helena

Hör gärna av dig om du vill ta en solpromenad! Verkar vara ont om folk som vill vara ute när det är vackert väder. De flesta tyx vilja sitta inne med persiennerna neddragna, men det blir man så trött av tycker jag.

2006-09-22 @ 12:19:12

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback