gottgris.

idag borde ju vara en ypperlig dag för mig att köpa godis och skylla på att det kan komma nån påskkärring (än har det inte vart någon här). att jag inte tänkt på det. vanligt smågodis är jag rätt tokig i. dock har frukt och glass tagit överhand ett tag. massor med vattenmelon. apelsin och kiwi. det jag i vanliga fall gillar mest av allt är ju chips och det har jag totalt tröttnat på. konstigt det här. men ännu ingen tokig besatthet av något speciellt. 

igår var jag och fikade med ante och uppdaterade läget. skoj! idag blev det mer fika först med emmy kl 10 på morgonen på marangoni. sen hämtade mor & mormor upp mig för att åka hem till oss och fika. fika är nyttigt! speciellt chokladbollar och kaffe!

annars har jag hunnit slappna av och till och med sovit lite idag. så skönt att vila huvudet så här många dagar.



glad påsk på er allihopa (för det är väl hundratals som läser min fantastiska blogg utan att ge er till känna va??!! nähä =)) om inte annat kan mina kära vänner få en varsin påskpuss!!! 


din kommentar
från: Sandra

Glad påsk! :D

från: Sanna

Glad Påsk :)

2007-04-06 @ 18:33:49
blogg eller hemsida: http://nuffs.blogg.se
från: Sandra

Glad Påsk från mig med!! :-)

2007-04-07 @ 13:16:36
blogg eller hemsida: http://razzmatazz81.blogg.se
från: Helena

*pussar tbax* Later ju ypperligt att vaxla fran godis och chips till frukt!

2007-04-08 @ 00:32:12

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback