sm-guld.

hänt sen sist då.....jobbat fre-sön fast rätt korta dagar. i lördags åkte jag direkt till s&s där resten av släkten var och rev deras altan. var bara att sätta sig vid bordet för årets första grillning. så gott det var!!!! mattis hade med sitt nintendo wii så det spelades sånt. jag kände inte för att studsa runt där med det såg riktigt roligt ut!! sen framåt 19 var det bara att bege sig hemåt för då var det nervöst i hela kroppen. sm-finalen kunde ju faktiskt avgöras redan då och ett par timmar senare så var det klart. glömde nog bort att andas på slutet där för jag var så sjukt nervös så bebis blev arg å sparkades....ska nog uppfostra den lille att bli en riktig modoit!! hur som helst sm-guld till modo!!!!

nu ska jag göra mig klar för att åka till sjukgymnasten och sen är det dags för föräldrautbildning....

din kommentar
från: Helena

Vad bra att du har en liten en som påminner mamma om att hon ska andas! ;-) Din lilla kanske kan få ärva Isacs Modo-utstyrsel..? ;-)

2007-04-17 @ 13:19:53

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback