vad ska man skriva här då.

igår var jag med mamma och mormor en sväng till owes och köpis. händer inte så ofta men det är roligt när vi åker så där. vimsiga allihopa. mormor bjöd på fika och fattiglappen jag hittade åtminstone det jag skulle och lite till! träffade sanna på köpis så nu har jag fått hälsat på lilltjejen också. såååå söt & charmig! man kan bara få en sån där härlig känsla i kroppen när man träffar en liten bebis. tänk att man ska ha en egen!

kikade på lyxfällan och kände igen killen så jag höll på bli tokig. kom sen på att emmy känner honom och han var ner till eskilstuna och festade med oss en helg. sen såg vi eragon. en väldigt komprimerad film! som en barnfilm...fast kanske lite för läskig.

dags för jobb idag. 4 timmar med halva reapriset. och eftersom jag känner mig deppig redan så kommer jag inte vara ett snällt butiksbiträde. hihi. ska klippa mig sen. så skönt att bli av med risbusken som sitter som en stor tova i topparna. sen blir jag ensammen ikväll för då ska min kära sambo på jobbfest i gävle. ska vi se om det går lika bra som förra gången. suck! köpte godis igår men det är nog uppätet så jag får väl köpa nytt så jag kan ha myskväll framför tvn.

i morgon fyller helena 30!!! så då blir det väl lite kalasande då.

din kommentar
från: Helena

Du får umgås med oss ikväll om du vill! Eller bara följa med ut & äta.

2007-04-20 @ 13:02:52
från: Anna

Men va synd att jag var upptagen ikväll! Annars skulle jag såklart vela kommit å haft myskväll med dig å godispåsen =)))


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback