allt är bara.

..du du du....ibland...

lite då och då ler lyckan mot dem som mest förtjänar det...och det gör mig så glad!!!!

din kommentar
från: Sandra

Man blir helt nyfiken ;-)

från: Annika

Va klutigt poetiskt du hade skrivit! Ja Isac blev 6 månader förra fredagen, så han börjar bli stor kille. Kryper, och springer omkring i gåstolen och river i lådor. Full fart! Får gratulera Ebba på 2 månaders dagen också :) Eller gjorde jag det tidigare kanske? hm. Jag börjar också bli gammal tror jag ;/

2007-08-09 @ 21:06:50
från: Sandra

Ja i går strax innan midnatt kom hon! Har inte fått veta så mkt mer. Mor visste inget namn och P hade bara skickat ett sms inatt.
Kul med en liten tjej!

2007-08-10 @ 21:26:46
blogg eller hemsida: http://almanova.blogg.se
från: Helena

Hoppas bara att det ser bra ut i oktober! Håller en tumme! :)

2007-08-15 @ 17:00:07

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback