kattkalas.

igår fyllde lillkissen gizmo(nster) 2 år & på lördag fyller storkissen ville 4 år. det firas med att de äntligen fått en ordentlig klösmöbel. fint & dyrt till världens bästa kissar. kanske hade önskat annan färg än beige men jag tror jag gillar den...den ser så mjuk ut. tunneln som går rätt upp mellan våningarna kan de klättra i.

buskissar


å så har höstvädret börjat. kan man sitta inne är det rätt mysigt. men det känns ju inte som att sommarn kommit igång än jö. ebba & jag har vart och träffat emmy & meja på stan idag. åt & fikade på selmas. tycker det är lite dåligt med fikaställen i den här stan där man lätt kan ha med vagnen. å dåligt med ställen med skötbord eller där man kan amma....men det är ju sandviken å. har jag fel så upplys mig! efter vi vart på selmas & ebba bjudit meja på en blå tuggummikula gick ebba & jag vidare och hälsade på hos helena en liten stund!!

rödluvan uppklädd för höstrusket

din kommentar
från: Mamma

Nu kommer Ninja att bli avundsjuk på brorsan som fått sån fin klätterställning. De ser ju ut att gille den båda två

2007-08-29 @ 08:22:24
från: Sanna

Va roligt för kissarna att få en sån fin present :)
Kram

från: Pia

Gratta kissorna från mig ;)

2007-08-29 @ 12:35:10
från: Helena

Så söt hon var lilla rödluvan! :) Tack för besöket, välkommen åter!

2007-08-29 @ 12:52:25
från: Sandra

Nä det är bara 9 mil till hedemora så jag åker fram och tillbaka, är det längre än typ en timmas resa får man bo på hotell så jag kör istället! Får inte flytta in förens måndag.. =/ Men ja massa nytt nästa vecka!

2007-08-29 @ 17:26:01
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Anette

Gratta Gizmo och Ville från Åmot, många kramar till lilla Rödluvan och hennes mamma och pappa också så klart

2007-08-29 @ 19:48:23
från: Anna

Den där klätterställningen ser mkt uppskattad ut, vilken toppenpresent!
Å lilla söta rödluvan ser ju bara för go ut *ler*

2007-08-29 @ 21:18:15
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Pappa/Husse/Pojke

Vilken söt liten familj jag har. Borde nog påminna er lite oftare om det! =)

2007-08-29 @ 21:50:04
från: Annika

Isac säger att Ebba är en pudding! De borde dejta någon dag. Men då får Ebba stå ut med en karl, som rapar och sover dygnet runt. så.. gillar hon machobebbar?

2007-08-30 @ 14:41:44
blogg eller hemsida: http://annikasdagar.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback