stieg.

verkar som att folk läst män som hatar kvinnor.

har läst ut den nu i alla fall. gick fort & den var bra. skulle bli en jättebra film om man tonade ner fröken salander lite. men efter den tyckte jag att det var nog. känner inte alls för att läsa nästa. men jag kanske ändrar mig när jag väl kommer in i den.

ja. annars har vi tittat på the prestige. fast inte jag för jag sov i stället. friidrotten har det vart lite dåligt med. igår var vi på ljungan och grillade fisk. gotti. gick förbi å tjuvkikade på ett hus vi vill gå på visning på. sen åkte vi till oss och buzzade. ebba var på topphumör nästan hela dan. var nog för att hon hade namnsdag & fyllde 11 veckor lillplutten min! det verkar fortsätta idag. nu ligger hon och toksprattlar i sitt gym & tittar på tv.

din kommentar
från: Mamma

Ville inte heller fortsätta med Larssons böcker men nu är jag inne på den sista, de är faktiskt ganska bra. Apropå fisk finns det två kort att låna när ni vill och om ni vill testa Dalälven oxå

2007-08-26 @ 10:57:19
från: Sandra

Jaa! EFIT är jättekul! Jag tror barnen uppskattar det sen också, liksom att de får se vad man gjorde när de var små.
Alla små korten är till försäljning förstår du :-) Du får hojta till om det är nåt speciellt just DU behöver! :-D

från: Sandra

Jo ... ang Stieg ... Jag har läst tre kap. i den där män som hatar ... Tycker den är sådär. Men jag ger inte upp. Som svensklärare ska man ju visst ha läst den, har jag fått höra.

2007-08-26 @ 10:58:36
blogg eller hemsida: http://almanova.blogg.se
från: Sandra

Har precis börjat på andra boken nu jag, ljudbok alltså. Perfekt att lyssna på under promenixer! Håller med om att första var bra, men nåt sånt där jätte sug efter resten har inte jag heller, men nåt ska man ju lyssna på så kan lika gärna ta alla 3 i ett svep :)

2007-08-26 @ 11:40:08
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Rosa84

Ååh.. Har ni buzz? Nu blir jag lite avundsjuk! Det är ju superroligt! :-)

2007-08-26 @ 16:15:29
från: Helena

GRATTIS till Ebba! :)

2007-08-27 @ 13:42:29

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback