flotto.

idag tror jag det är en sån här dag då ALLA är med jobbet och äter julbord eller har julfest eller liknande. ebba och jag har vart till virre och fått både mat & fika (både tårta. bullar & kakor) & trevligt sällskap. madde & isabelle kom också. ja det är sånt skoj man får ta sig till när man inte har ett jobb som fixar fester åt en. var i väg igår å så ebba fick leka med alva & oscar och jag fick fika med mammorna. hihi. fikabödet kompenserar de evetuella grammen man tappar under vagnpromenaderna!

å då kan man ju tycka att jag kanske borde packa lite också...men det gör jag faktiskt. de där sakerna var ju inplanerade sen tidigare! har vart riktigt duktig nu när andreas är i högbo och gottar sig. i morgon kommer vi bo där...där borta...konstigt! då ska jag tokpynta! bbb skickade brev om att de ska koppla in allt den 18. vilkan lycka om det skulle funka! kan jag iaf hålla koll på julkalendern..

din kommentar
från: Helena

Jag har faktiskt inte ens hört att det ska bli nå't julfirande med jobbet i år... ;-P Vad härligt att ni kommer flytta in nu!!!! :)

2007-12-14 @ 18:24:17
från: sanna

Va häftigt att ni ska sova där imorgon ;)
Om ni har tid, så kanske vi kan träffas en sväng nästa vecka?
Ska berätta om jobbet, när jag väl erkänt för mig själv att det är där jag ska jobba :P
Kram

från: Anna

Åh va kul å få komma igång i nya huset!!

Om ni har lite tid över kanske jag kan komma förbi en kortis innan jag börjar jobbet 13.30 på söndag å spana in huset?

2007-12-14 @ 22:02:06
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Micke

Nä jag har inga problem med garaget...perfekt ju..hihihihi....tycker om att det lutar åt två håll :P
Nej men allvarligt...huset är så fint, så det kompenserar det hela. Så nu bor ni där...varmt välkomna till Vallhov :)

2007-12-16 @ 10:26:23
blogg eller hemsida: http://demofoon.blogspot.com
från: sanna

Tror vi fick hem årets finaste julkort igår ;)
Tack så mycket!

2007-12-18 @ 10:05:59

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback